A/B testování

Máte více variant newsletteru a nejste si jisti, která varianta bude ta údernější? Nechte odpověď na samotných příjemcích. Na zvoleném vzorku příjemců si zjistěte, jak co skutečně zafunguje.

Každá rozesílka je jiná a vždy se vyplatí si na vzorku příjemců otestovat funkčnost vytvořených variant. Dřívější zkušenosti se vždy hodí, ale jistota jejich aktuální platnosti zabrání nepříjemným překvapením.

Stanovte si parametry testování a pak je vyhodnoťte např. na základě ootevíratelnosti e-mailů, počtu realizovaných objednávek atd. Měňte nadpisy, obrázky produktů, aj. Získejte jasnou představu, která cesta vede k maximalizaci konverzního poměru.

  • Zvyšuje efektivitu kampaně a zlepšuje konverze na maximum
  • Umožňuje sledovat chování zákazníků na provedenou změnu
  • Možnost testování různých parametrů s odezvou ve velmi krátkém čase
  • Provedeme za vás rozesílku
  • Zajištění maximální efektivity vložených prostředků a času

Možná se vám na první pohled zdá testování jako ztráta času, ale v podstatě je to činnost, u které máte podložené výsledky. Získáváte jistotu správné volby. Zajistíte si, že vaše volba přinesla ten nejlepší aktuálně možný výsledek.

Vyzkoušejte zdarma!

Foxer360 zdarma až po dobu jednoho měsíce. Vyzkoušejte na vlastní kůži a budete nadšeni.

Přihlašovací údaje vám zašleme na zadaný email.